Klantenpanel: uw mening telt!
Wilt u meehelpen om de dienstverlening van BPF Schilders steeds beter te maken? Meld u dan aan voor het klantenpanel van BPF Schilders. Zo’n vier keer per jaar vragen wij u dan naar uw mening over bijvoorbeeld een bepaalde brief of het pensioenblad. Geen moeilijke pensioenvragen dus. Het kost u maar een paar minuten per keer en u hoeft er de deur niet voor uit.
BPF Schilders wil dat u tevreden bent én blijft. Wat verwacht u van uw pensioenfonds? Bent u tevreden met de informatie de u krijgt over uw pensioen? Met een klantenpanel wil BPF Schilders antwoord krijgen op deze en andere vragen en zo de dienstverlening verder verbeteren.
Vrijwel alle onderzoeken doen wij digitaal. Dat betekent dat wij u vragen online een vragenlijst in te vullen. U hoeft er de deur dus niet voor uit. En het kost u maar een paar minuten om de vragenlijst in te vullen en zo uw mening te geven.
Nou, u bijvoorbeeld als u zich hiervoor aanmeldt. Iedereen die bij BPF Schilders pensioen opbouwt of ontvangt kan meedoen met het klantenpanel. Of u nu in loondienst werkt, ondernemer bent of gepensioneerd.
Marktonderzoeksbureau Citisens voert de onderzoeken uit in opdracht van BPF Schilders. De onderzoeken zijn altijd anoniem. De gegevens die u op het aanmeldformulier invult, gebruikt Citisens uitsluitend voor het klantenpanel.
Wat doen wij met uw mening?
Meedoen aan het klantenpanel is waardevol. Want aan de hand van uw mening kunnen we de communicatie met u en uw collega’s verder verbeteren. Bijvoorbeeld de brieven die we versturen of het pensioenblad. Na elk onderzoek leest u op deze webpagina terug wat iedereen er van heeft gevonden en wat BPF Schilders ermee gaat doen.