Contact met de klantenservice van BPF Schilders

Heeft u als werkgever vragen of hulp nodig? U kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice. 

Hoe u ons kunt bereiken

Online contactformulier

U kunt contact met ons opnemen via het online contactformulier. Uw vraag wordt met de grootste zorgvuldigheid behandeld. 

Telefonisch

030-277 56 10
maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Per brief

Stuur uw vraag of reactie naar:

BPF Schilders
Postbus 702
3700 AS  ZEIST

Persoonlijk videogesprek

Wilt u meer weten over een bepaald onderwerp of heeft u vragen? Meld u dan aan voor een persoonlijk videogesprek. Specialisten geven een heldere uitleg en beantwoorden graag uw vragen. U voert het gesprek via uw eigen computer, laptop of tablet. Uw partner of iemand anders kijkt en luistert eenvoudig mee.

Wat is een videogesprek en hoe veilig is dat?
Hoe bereid ik mij voor op een videogesprek?
Wat zijn de voordelen van een videogesprek?

Aanmelden

 

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?

Heeft u ons een vraag via het contactformulier of per e-mail gesteld? Dan ontvangt u binnen twee werkdagen een reactie. Heeft u ons een brief gestuurd? Dan streven wij ernaar om u binnen tien werkdagen te antwoorden.

Ik heb een klacht. Hoe geef ik die door aan BPF Schilders?

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Lees meer over hoe u een klacht kunt indienen. Uw klacht wordt met de grootste zorgvuldigheid door ons behandeld.

Waar kan ik mijn e-mailadres doorgeven?

Ontvangt u uw persoonlijke pensioenpost al digitaal? Digitale post heeft voordelen. U ontvangt direct een e-mail als er nieuws voor u is. Geef gemakkelijk uw e-mailadres door en geef aan dat u uw persoonlijke pensioeninformatie zoveel mogelijk per e-mail wilt ontvangen. Dit doet u via deze pagina of door in te loggen op Infodesk.

Meer veelgestelde vragen