Contact met de klantenservice van BPF Schilders
Heeft u als werkgever vragen of hulp nodig? U kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe u ons kunt bereiken
Online contactformulier
U kunt contact met ons opnemen via het online contactformulier. Uw vraag wordt met de grootste zorgvuldigheid behandeld.
Telefonisch
030-277 56 10
maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur
Per brief
Stuur uw vraag of reactie naar:
BPF Schilders
Postbus 702
3700 AS ZEIST
Persoonlijk videogesprek
Wilt u meer weten over een bepaald onderwerp of heeft u vragen? Meld u dan aan voor een persoonlijk videogesprek. Specialisten geven een heldere uitleg en beantwoorden graag uw vragen. U voert het gesprek via uw eigen computer, laptop of tablet. Uw partner of iemand anders kijkt en luistert eenvoudig mee.
• Wat is een videogesprek en hoe veilig is dat?
• Hoe bereid ik mij voor op een videogesprek?
• Wat zijn de voordelen van een videogesprek?
Veelgestelde vragen
Heeft u ons een vraag via het contactformulier of per e-mail gesteld? Dan ontvangt u binnen twee werkdagen een reactie. Heeft u ons een brief gestuurd? Dan streven wij ernaar om u binnen tien werkdagen te antwoorden.
Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Lees meer over hoe u een klacht kunt indienen. Uw klacht wordt met de grootste zorgvuldigheid door ons behandeld.
Ontvangt u uw persoonlijke pensioenpost al digitaal? Digitale post heeft voordelen. U ontvangt direct een e-mail als er nieuws voor u is. Geef gemakkelijk uw e-mailadres door en geef aan dat u uw persoonlijke pensioeninformatie zoveel mogelijk per e-mail wilt ontvangen. Dit doet u via deze pagina of door in te loggen op Infodesk.