Loongegevens, 'uw pensioenadministratie' en 'Onlinedesk'
U levert zelf de loongegevens aan bij BPF Schilders. Wij vragen u daarom rekening te houden met het volgende. In maart gaan wij onze administratieve systemen moderniseren om u ook in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn. Dit heeft wel gevolgen. Hieronder leest u welke.
Beëindiging 'Onlinedesk'
'Onlinedesk' gaat permanent dicht vanaf donderdag 14 maart om 17.00 uur. Vanaf dat moment kunnen er geen digitale bestanden meer worden geüpload. Al uw gegevens blijven beschikbaar in 'uw pensioenadministratie'.
Loongegevens aanleveren niet mogelijk
Tussen 14 en 26 maart kunt u geen loongegevens aanleveren. Wij vragen u daarom dit vóór donderdag 14 maart 17.00 uur te doen. Mocht dit niet lukken, lever deze gegevens dan aan op dinsdag 26 of woensdag 27 maart via ‘uw pensioenadministratie’. Alleen dan kunnen wij een juiste factuur vaststellen.
Profielgegevens controleren en aanvullen
Wij vragen u in 'uw pensioenadministratie' uw profielgegevens te controleren en eventueel aan te vullen.
Uw pensioenadministratie dicht
Van donderdag 21 maart 17.00 uur tot dinsdag 26 maart 07.00 uur is ‘uw pensioenadministratie’ dicht. U kunt dan niet inloggen, u heeft geen inzicht in bijvoorbeeld uw facturen en u kunt geen mutaties doorvoeren.
Uploaden digitale bestanden via ‘uw pensioenadministratie’
Vanaf dinsdag 26 maart 07.00 uur kunt u uw digitale bestanden uploaden via ‘uw pensioenadministratie’.
Deze gevolgen zijn natuurlijk vervelend voor u. Dat begrijpen wij, maar vanaf eind maart functioneert alles weer soepel. Wij hopen dat wij op uw begrip kunnen rekenen.
Veelgestelde vragen
Heeft u nog vragen? Kijk hier of uw vraag erbij staat.