Contact met onze klantenservice
Heeft u een vraag aan onze klantenservice of wilt u contact met ons? Kijkt u dan eerst bij veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? U kunt ons op meerdere manieren bereiken:
U kunt contact met ons opnemen via het online contactformulier. Uw vraag wordt met de uiterste zorgvuldigheid door ons behandeld.
Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Lees meer over hoe u een klacht kunt indienen. Uw klacht wordt met de uiterste zorgvuldigheid door ons behandeld.
Wilt u ons een brief sturen of schriftelijk reageren? Dat kan. Stuur uw brief naar:
BPF Schilders - ondernemer
Postbus 702
3700 AS ZEIST
Wilt u meer weten over een bepaald onderwerp? Of heeft u vragen? Meld u dan aan voor een persoonlijk videogesprek. Specialisten geven een heldere uitleg en beantwoorden uw vragen graag. U voert het gesprek via uw eigen computer, laptop of tablet. Uw partner of iemand anders kijkt en luistert eenvoudig mee.
• Wat is een videogesprek en hoe veilig is dat?
• Hoe bereid ik mij voor op een videogesprek?
• Wat zijn de voordelen van een videogesprek?
Heeft u ons een vraag via het contactformulier of per e-mail gesteld? Dan ontvangt u binnen twee werkdagen een reactie. Heeft u ons een brief gestuurd? Dan streven wij ernaar om u binnen tien werkdagen te antwoorden
Ontvangt u uw persoonlijke pensioenpost al digitaal? Digitale post heeft voordelen. U ontvangt direct een e-mail als er nieuws voor u is. U kunt gemakkelijk uw e-mailadres doorgeven en aangeven dat u uw persoonlijke pensioeninformatie zoveel mogelijk per e-mail wilt ontvangen. Dit doet u via deze pagina of door in te loggen op Infodesk.