Contact met onze klantenservice

Heeft u een vraag aan onze klantenservice of wilt u contact met ons? Kijkt u dan eerst bij veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? U kunt ons op meerdere manieren bereiken:

Online contactformulier

U kunt contact met ons opnemen via  het online contactformulier. Uw vraag wordt met de uiterste zorgvuldigheid door ons behandeld.  

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten. Lees meer over hoe u een klacht kunt indienen. Uw klacht wordt met de uiterste zorgvuldigheid door ons behandeld.  

Per brief

Wilt u ons een brief sturen of schriftelijk reageren? Dat kan. Stuur uw brief naar:

BPF Schilders - ondernemer
Postbus 702 
3700 AS ZEIST 

Persoonlijk videogesprek

Wilt u meer weten over een bepaald onderwerp? Of heeft u vragen? Meld u dan aan voor een persoonlijk videogesprek. Specialisten geven een heldere uitleg en beantwoorden uw vragen graag. U voert het gesprek via uw eigen computer, laptop of tablet. Uw partner of iemand anders kijkt en luistert eenvoudig mee.

Wat is een videogesprek en hoe veilig is dat?
Hoe bereid ik mij voor op een videogesprek?
Wat zijn de voordelen van een videogesprek?

Aanmelden

Onze reactietermijn

Heeft u ons een vraag via het contactformulier of per e-mail gesteld? Dan ontvangt u binnen twee werkdagen een reactie. Heeft u ons een brief gestuurd? Dan streven wij ernaar om u binnen tien werkdagen te antwoorden

Waar kan ik mijn e-mailadres doorgeven?

Ontvangt u uw persoonlijke pensioenpost al digitaal? Digitale post heeft voordelen. U ontvangt direct een e-mail als er nieuws voor u is. U kunt gemakkelijk uw e-mailadres doorgeven en aangeven dat u uw persoonlijke pensioeninformatie zoveel mogelijk per e-mail wilt ontvangen. Dit doet u via deze pagina of door in te loggen op Infodesk.